środa, 12 maja 2010

rinonka mówi, że początki są trudne ,ale potem już z górki


Powolutku będę wrzucać najróżniejsze drobiazgi,wychodzące spod moich łapek. Pomysłów miliardy,gorzej z czasem z postępem z osiągnięciami. Czyli leń morderca 7 dni w tygodniu.
Muszę pouzupełniać pewnie miliard drobiazgów na stronie,zmienić szablon i inne takie,ale to jak z nowym telefonem, mija pół roku a ja nadal niee. Raczej przerasta mnie jego nowoczesność i niski poziom nokii w sonjaku.



Byłam dziś w takim o domku, takim niewielkim, tycim tycim. Z parkiem, cudo.
Zaproponowałam , że jakby coś i dzieci niechętnie to ja a i owszem. Rany tyle hektarów na magnolie, róże, zioła, i takie cuda trawniczki.
O takie na przykład. Znalazłam go w sobotę. Zaskoczył mnie mocno,bo jesienią to nie było nic fajnego. Zresztą obok niego jest dom marzeń eh.

A teraz zrobię publikuj i tadam:D

3 komentarze:

sq pisze...

Kuleczko czekam na mnóstwo drobiazgów :)
Najlepiej z opisem wymiarów i ceną ;)

przepompownia pisze...

czekamy z niecierpliwością i nóżką machamy:)

Żaba@ pisze...

Sq @ myślałam, że nie wiesz:>

Prześlij komentarz

 

Blog Template by YummyLolly.com