wtorek, 17 maja 2011

Trzymać się mocno...



bo duży kaliber:D
Długo się zbierałam,ale okoliczności nadejszły i trzeba było...
Zbliżenia będą ,kiedy się wszyscy wyśpią, ogarną i udostępnią. Mam nadzieje, że zgoda pozyskana od zaspanej Pani Młodej jest aktualna, ale minka zadziorna przypadła mi do gustu:D i nie mogłam się powstrzymać . ( Klu widzisz zgrabność nóg Panny Młodej ?)
Biżu na zdjęciach udało się własnymi rękoma i normalnie spuchłam z dumy, gdy zobaczyłam jak bardzo udało się wszystko spasowało i zagrało.
Dementuje, iż 29 kwietnia był najbardziej wyczekany ślub roku.
Bo 14 maja były dwa i to dużo ważniejsze.
Buziaki dla Mojej Siostry i Szwagra:D nadal ryjek mi się cieszy na samą myśl soboty.
I Buziaki Dla Panny Młodej Ze zdjęcia i Jej Małżonka. Ah ta ustawa o ochronie danych;)

7 komentarze:

przepompownia pisze...

No dobra, to jak się tak chwalisz, to dodam, ze bukiet to moja sprawka:)a Pan Młody, co go tu nie ma, a w zasadzie jest w dalekim tle, to mój rodzony brat:)

clou pisze...

Panna Młoda w stylu Grace Kelly: masz rację Kuleczko co do Jej nóżek - winny zostać ubezpieczone na jakąś bańkę baksów, bo miejsce między nimi to GRAND PRIX!
Natomiast minka z fotki w pozycji stojącej nasuwa wątpliwość, czy więcej w niej charakteru czy też charakterku ;-)
Bukiecik b. elegancki, o wyrafinowanej w prostocie formie i trafiony w styl Panny Młodej. REWELACJA.
Twojej roboty biżutka tyż delikatna i cudowna - masz Ty w sobie duszę stachanowca oj masz. Choć jak dla mnie, same kolczyki nieco gargantuiczne - pare dni noszenia i uszka Panny Młodej się powyciągają niczym te u murzynek noszących dobytek życia w małżowinach. ;-)

karolina-g pisze...

no i pięknie!
siostra piękna, biżuty takoż (mam nadzieję że pokażesz je jakoś lepiej)kwiatki piękne, nogi owszem niczego sobie a mina wprost boska :D
życz siostrze wszystkiego dobrego. i małżonkowi także :)

a Twoja kiecka jak??

kuleczka pisze...

Karo ta akurat Panna Mloda to juz teraz rodzina Przepompowni. Zdjecia swojej Siostry nie umieszczalam,ale uwierz pięknie wygladala:)
A kiecka hm nastapila zmiana planow,ale tamta tez powstanie

jaśkowa pisze...

piękna ta biżuteria Kulko:) co u Ciebie tak poza tym?

Anonimowy pisze...

Panna Mloda piękna ,bizu cudenko,bukiecik sliczny,wszystko jak nalezy:)
gratulacje dla Mlodych:)

dora

Czarek pisze...

Gdańsk ! :D pozdrawiam :)

Prześlij komentarz

 

Blog Template by YummyLolly.com